2002 yılı hareketli reklam unsurları ile ilgili araştırmalar gösteriyor ki:
▪ Hareketli reklam mecraları satışta sabit mecralara göre iki kat etkilidir.
▪ Anket katılımcılarının %94’ü hareketli reklam uygulamalarını şaşırtıcı , %80’i kendine has (özgün) reklamlar olarak hatırlıyordu.
▪ Hareketli reklam mecraları satışları %107 oranında artırırken, sabit reklam mecraları %54’lük bir artış yakalamıştır.
Kaynakça: Product Acceptance and Research, Inc.
"Sabit reklam panoları, hareketli reklam panoları ve billboard dışı mecralar ile ilgili yapılan tüketici farkındalığı ve satış artışı araştırmasında;
- katılımcıların %94’ü hareketli reklam panolarını hatırladı.
- katılımcıların %80’i özel reklam uygulamalarını hatırladı.
- Daha da önemlisi, Hareketli reklam panoları % 107 satış artışı ile sonuçlanırken sabit reklam panolarının ancak % 54‘ü satış artışı ile sonuçlanabilmiştir."
Kaynakça: Product Acceptance and Research, Inc. Washington DC
"Hareketi kullanan reklam mecraları, ürün satışları, dikkat çekicilik ve müşteri farkındalığının artırılmasında en etkili reklam mecrası olarak belirlenmiştir."
Kaynakça: The Point of Purchase Institute, Washington DC
"Reklamcılıkta hareketli reklam mecraları, ürün satışlarının desteklenmesinde ve marka bilinirliğinin artırılmasında diğer mecralara nazaran 15 kat daha etkilidir."
Kaynakça: The European Outdoor Advertising Association, Switzerland
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder